Please select your page

Software de gestió

Sage eurowin

   


Sabem que el teu negoci és únic i gràcies a la experiència en solucions sectorials, sageeurowin, t’ofereix un software que millor s’adapta al teu negoci.

Posem la tecnologia que necessites al teu servei, per què la misió és ajudar-te a crèixer i augmentar la teva productivitat


Solucions per a la PIME

EUROWIN és la gestió més completa, que s’adapta perfectament a les necessitats pròpies de la gestió de la seva empresa, tant en la seva versió estàndar com en les seves més de 37 diferents solucions sectorials. A més a més, EUROWIN t’ofereix la possibilitat d’adaptar-lo completament al seu sistema de treball mitjançant la programació a mida.

Solucions sectorials:

Solucions per al Punt de Venda

Solucions per a la PIME


Sage TPV Standard

Principals característiques

Sage TPV Standard integra el Punt de Venda en una gestió integrada sense comptabilitat que permet gestionar un o diversos TPV connectats en offline o online (necessari Citrix o Terminal), amb la seguretat de comptar amb un Terminal de seguretat en cas de caiguda de la xarxa o internet. El TPV s'integra en els processos de venda, compres i magatzem, amb possibilitat de gestionar estoc per talla i color, traçabilitat i sèries de forma avançada. D'igual forma és possible gestionar els pagaments a proveïdors així com els cobraments a client particular mitjançant la pròpia caixa del punt de venda.

Què inclou Sage TPV Standard?

  • Una gestió integrada de: Punt de Venda, Vendes, Compres, Magatzem/Estoc
  • Gestió de previsions de: Cobrament i Pago
  • Gestió d'estoc per: Talles i colors, Traçabilitat, Series
  • Gestió de comunicacions: Comunicacions Offline, Terminal Independent de seguretat

Descarrega el pdf

   



Distribució de begudes i comestibles

Dirigit a empreses de distribució minoristes i majoristes i a aquelles organitzacions que necessiten portar un control de repartiments. També està dissenyat per a empreses que distribueixen begudes i productes alimentosos, productes hortofruiters, productes sanitaris, subministraments industrials, etc.

Principals característiques

  • Control d'envasos, caixes o ampolles.
  • Albarans de venda, indicant per a cada línia el tipus (normal, canvi, servit), si està en promoció o és un regal.
  • Confecció automàtica de la fulla de càrrega, amb la llista dels albarans i els articles a carregar per a cada camió.
  • Liquidació de la fulla de càrrega.
  • Promocions dels proveïdors.
  • Llistat de promocions.

Descarrega el pdf

 
 

 


Gestió de projectes i obres

Dirigit a empreses que requereixin controlar els seus centres de cost i la rendibilitat de projectes, especialment empreses constructores d'obra civil i edificació, empreses de rehabilitació i reformes, empreses de construcció naval, etc.

Principals característiques

  • Gestió de projectes i control d'unitats d'obra.
  • Imputació de materials, hores d'empleats, hores de màquina, unitats i partides d'obra, etc.
  • Complet control de la rendibilitat de la maquinària.
  • Càlcul de despeses generals i indirectes.
  • Desviació de costos i resultats per obra i unitat d'obra.
  • Pressupost d'obra privada o pública.
  • Totalment enllaçat amb la comptabilitat, amb centres de cost per obra.
  • Certificacions d'obra.
  • Importació del detall de pressupostos a partir del fitxer accés generat per Prest.

Descarrega el pdf

 

 


Logística de magatzems

Dirigit a qualsevol empresa que requereixi un control informatitzat del seu estoc de magatzem per ubicacions.

Principals característiques

  • Gestió del magatzem controlat per ubicacions.
  • Implementació de la PDA en el circuit de gestió del magatzem amb tecnologia sense fil.
  • Codificació d'articles i ubicacions amb codis de barra identificables mitjançant PDA.
  • Recepcions i expedicions de mercaderies (ordres de preparació de comandes de venda), regularitzacions i inventaris d'estoc, generació d'albarans de compra i de venda directes.
  • Compatible amb Traçabilitat (control de lots conjuntament amb ubicacions).
  • Delimitació de permisos d'accés a la gestió de la PDA, mitjançant la definició de permisos d'usuari.

Descarrega el pdf

 

 


Mobles i decoració

Dirigit a empreses de venda de mobiliari i objectes de decoració, instal·lació i muntatge de cortines, etc.

Principals característiques

Eurowin Mobles i Decoració 2013 presenta una operativa adaptada a les necessitats concretes del sector:

  • Gestió integral del circuit de compra i venda (albarans, dates de lliurament, etc.).
  • Valoració d'articles per punts.
  • Definició d'articles i grups de característiques diferents, amb possibilitat de control de preus i estocs diferenciats.
  • Estats de la mercaderia (reservat, pendent, rebut, servit).
  • Selecció de les característiques dels articles en els documents de venda.
  • Manteniment de fabricants.
  • Gestió de muntadors.
  • Control de reclamacions internes i externes.
  • Gestió d'Avisos Automàtics
  • Integració amb Google Maps

Descarrega el pdf

 

 


Sèries

Dirigit a empreses de comerç a l'engròs i al detall que treballen amb productes serialitzats, ordres de reparació i parts d'hores. A més, l'aplicació incorpora funcionalitats específiques pel control i muntatge d'articles identificats amb nombres de sèries.

Funcionalitats específiques - Productes serialitzats

  • Control i muntatge de cada article per nombre de sèrie.
  • Generació automàtica de muntatges a partir de pressupostos.
  • Històric de moviments de sèries i muntatges.
  • Ordres de treball i parts de serveis, amb control d'hores.
  • Inventari de màquines per clients, controlant el tipus de contracte de manteniment de cada client.
  • Devolució de clients/proveïdors (RMA).
  • Lliuraments de material a tècnics.
  • Resum d'existències, control d'Incidències i de qualitat.
  • Punt de venda amb arqueig de caixa.
  • Configuració del tiquet personalitzada.

Descarrega el pdf

 

 


Tallers mecànics

Dirigit a tallers de reparació d'automòbils i tallers vinculats a concessionaris, negocis de reparació i manteniment d'obra i maquinària industrial, serveis de gestió de de flotes de vehicles, etc.

Permet controlar totes les tasques operatives i administratives d'un taller, tals com la gestió de reparacions de vehicles, l'organització del treball dels mecànics, la imputació de les hores de mà d'obra i dels materials emprats així com els seus costos, el control de les futures revisions de vehicles a partir de data prevista o kilometratge, la facturació de reparacions amb asseguradores implicades i la taxació, reparació i facturació de sinistres.

Funcionalitats específiques - Tallers mecànics

  • Gestió de fitxes de vehicles per marques i models.
  • Gestió d'ordres de taller (recepció i sortida, treballs a realitzar, materials utilitzats, hores imputades, etc.).
  • Revisions periòdiques de vehicles, registrats en un històric.
  • Gestió de fitxes dels operaris, amb control horari i imputació de costos a ordres.
  • Gestió de sinistres i de preus de venda pactats.
  • Enviament de SMS (avís de finalització de reparació, avís d'incidències, etc.).
  • Llistats d'ordres i hores de treball, llistats de vendes per vehicle, etc.
  • Compatible amb Eurowin Sèries i Eurowin Serveis.

Descarrega el pdf

 

 


Traçabilitat

Dirigit a empreses del sector alimentari, sanitari, industrial, veterinari, que requereixin una gestió integral de la traçabilitat dels seus productes. Com a funcionalitats específiques, és important remarcar que permet realitzar la gestió dels productes que treballen per lots controlant la Traçabilitat de cada lot a través dels documents en els quals s'ha registrat. L'estoc pot ser controlat per lots (unitats i/o pes) i ubicacions segons la configuració del programa.

Funcionalitats específiques - Traçabilitat

  • Gestió de costos i rendibilitat per lot.
  • Gestió d'incidències de clients en lots venuts.
  • Assignació del lot d'entrada, amb la seva caducitat.
  • Etiquetes per lot caducitat i generació del EAN 128 amb diferents formats.
  • Possibilitat d'utilitzar lectura de codi de barres en tot el procés.
  • Assignació del lot de sortida.
  • Gestió de l'estoc per nombre de lot, unitats i pes.
  • Traçabilitat de cada lot, des de la seva entrada fins a la seva sortida.
  • Gestió de producció i transformació.

Descarrega el pdf

 

 


TPV COMERÇ

Dirigit a qualsevol tipus de comerç minorista o negoci que necessiti gestionar de forma automatitzada un punt de venda (comerç de roba, calçat, perruquería i estètica, fleca/pastisseria, menjar per emportar, etc.). Com a funcionalitats específiques per al sector comerç, destaquem les que permeten gestionar de forma automatitzada qualsevol punt de venda ja sigui a través de terminal amb pantalla tàctil o tradicional i controlar la venda horària de cada tenda.

Funcionalitats específiques - TPV Comerç

  • Pantalla de tiquets amb possibilitat de generar tiquets, albarans i factures.
  • Conversió de tiquets en factures.
  • Funcionalitats vàries: aparcar tiquets, reposicions, retirades, cobraments i pagaments de previsions, lliuraments a compte, etc.
  • Punt de venda estàndard o tàctil.
  • Configuració del tiquet.
  • Parametrització de les diferents formes de cobrament (compatible amb Paylink).
  • Parametrització de les caixes de venda necessàries.
  • Arqueig de caixa.
  • Permisos d'accés per usuari.
  • Control de la venda horària de cada tenda.

Descarrega el pdf

 

 


TPV ELECTRODOMÈSTICS

Dirigit a tendes d'electrodomèstics que treballen o no amb una central de compres i que precisen una venda ràpida i àgil en el punt de venda.

Funcionalitats específiques - TPV Electrodomèstics

  • Gestió del punt de venda.
  • Gestió d'articles.
  • Gestió de compres.
  • Lliuraments a compte del client.
  • Gestió de repartiments.
  • Gestió d'ordres de reparació.
  • Mòdul de telefonia.
  • Mòdul de PDA sense fil.
  • Facturació electrònica (facturae).

Descarrega el pdf

 

 


TPV RESTAURACIÓ

Dirigit a bars, restaurants, cafeteries i establiments com a pizzeries, gelateries, pubs/discoteques, fast-food, ludoteques o parcs infantils, etc. A més, el programa compta amb unes funcionalitats específiques que permeten controlar de forma detallada i individual diverses sales, diferenciades per característiques pròpies: ocupació de taules, control de cambrers, configuració de tarifes i articles de venda, etc.

Funcionalitats específiques - TPV Restauració

  • Visualització gràfica de l'estat de les taules.
  • Creació i impressió del menú del dia.
  • Impressió d'ordres de cuina.
  • Control de comensals i cambrers.
  • Reserva de taules.
  • Possibilitat de treballar amb pantalla tàctil.
  • Accés immediat a qualsevol compte.
  • Cobraments parcials de tiquets.
  • Diferents tarifes segons sala.
  • Traspàs de taules.

Descarrega el pdf